Prestalo mi fungovať pripojenie do internetu čo mám spraviť, čo mám skontrolovať?

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne
 

Prestalo mi fungovať pripojenie do internetu ? čo mám spraviť, skontrolovať?

1.   V prvom rade je potrebné skontrolovať, ktoré kontrolky (LED) svietia alebo blikajú na prednom paneli zariadenia Vigor2700 VGST / VoIP

2.   Predpokladom pre funkčné pripojenie do internetu je trvalé svietenie kontrolky ADSL2+ a zároveň pomalé blikanie ACT (1x za sekundu).

 

Možné chybové stavy:

    A/ ak kontrolka ADSL2+ svieti a zároveň ACT bliká rýchlo (cca 4x za sekundu) ? router má poškodený firmware ? je nutné firmware upgradovať

    B/ ak kontrolka ADSL2+ bliká (asi 2x za sekundu) a zároveň ACT bliká pomaly (asi 1x za sekundu) tak linka ADSL nie je synchronizovaná:

        - treba skontrolovať či sú správne zapojené káble a splitter, môže byť problém u poskytovateľa ADSL pripojenia, alebo pokazený router Vigor2700VGST / VoIP.

    C/ ak kontrolka ADSL2+ svieti a zároveň ACT svieti a cca každých 7-10 sekund sa rozsvietia a zhasnú všetky 4 kontrolky LAN:

        - router zostal v režime reštartovania: Je potrebné upgradovať firmware v routri.

 

3.   Ak kontrolky svietia podľa popisu v bode B, tak je potrebné skontrolovať či bolo správne zadané meno a heslo pre prístup do internetu, a či je router správne pripojený k internetu.

4.   Ak je router správne pripojený k internetu a nie je možné otvárať WEB stránky, skontrolujte či ste použili správne prístupové údaje ? meno a heslo (získané od poskytovateľa pripojenia do internetu ? nie testovacie meno a heslo), inak bude problém v konfigurácii vašej siete LAN, prípadne nesprávna konfigurácia TCP/IP protokolu. Nechajte si tieto nastavenia skontrolovať správcom vašej siete.